Бобровицького ЗЗСО І-ІІІ ступенів №1
Практичні психологи та соціальний педагог нашого навчального закладу:
- Сідько Ольга Михайлівна
Основна мета психологічної служби:
психологічна служба школи створена для успішної співпраці адміністрації,педагогів, здобувачів освіти та їх батьків між собою та активної співпраці з зовнішніми соціальними структурами для надання всебічної кваліфікованої допомоги учасникам навчально-виховного процесу.
Завдання психологічної служби:
- збереження та зміцнення психічного та соціального здоров’я, сприяння особистісному, інтелектуальному, фізичному і соціальному розвитку здобувачів освіти шляхом доповнення сучасних методів навчання та виховання ефективними психолого-педагогічними технологіями;
- сприяння забезпеченню психологічної і соціально-педагогічної допомоги всім учасникам освітнього процесу.
Напрями діяльності працівників психологічної служби:
- діагностика виявлення причин труднощів у навчанні, інтелектуальному розвитку, соціально-психологічній адаптації; вивчення та визначення індивідуальних особливостей динаміки розвитку особистості, потенційних можливостей в освітньому процесі, професійному самовизначенні;
- профілактика своєчасне попередження відхилень у розвитку та становленні особистості, міжособистісних стосунках, запобігання конфліктним ситуаціям в освітньому процесі;
- корекція усунення виявлених труднощів соціально-психічного розвитку здобувачів освіти, зниження ризиків проблем адаптації до освітнього середовища, схильності до залежностей та правопорушень, різних форм девіантної поведінки;
- навчальна діяльність форма активного співробітництва, направлена на удосконалення, розвиток, формування особистості;
- консультування багатофункціональний вид індивідуальної та групової роботи, спрямований на вирішення запитів, з якими звертаються учасники освітнього процесу;
- зв’язки з громадськістю діяльність, спрямована на досягнення взаєморозуміння, співпрацю між окремими особами, колективами, соціальними групами, організаціями, державними органами управління;
- просвіта формування психологічної та соціальної компетентності учасників освітнього процесу.
Принципи діяльності психологічної служби освіти:
- професійна компетентність та відповідальність;
- індивідуальний підхід; доступність соціально-педагогічних та психологічних послуг (допомоги);
- системність у здійсненні професійної діяльності;
- дитиноцентризм та партнерство;
- конфіденційність; дотримання норм професійної етики.